Förlåt

förlåt att jag inte har bloggart men jag har typ inta haft någe internet. men i dag var jag och mamma på fotografiska och kollade runt det var jätte mysigt och i går kom vi hem från mormor och morfar. och vi lämna kvar lillebror för han är för jobbig (skojar) han kommer ner i övermorgon. vi gick i varje fall runt i stan lite men till slut åkte vi hem. jag lovade ju att skriva vad jag fick i julklapp så här kommer det. skål parfymflaskor presentkort på hollister en bok 3 st örhängen 1 nagellack ansiktsmask USB duk och massor av pengar jag har säkert glömt något men här är det jag kommer i håg.

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2011-12-30 @ 20:16:01
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0