kanske lite galen (skojar) :S

Hej ligger och kollar på gamla gossip girls avsnitt som vanligt :P nä men i morgon är det ju skolavslutning kl 18.00. Jag måste bara säga en sak. Jag är så arg på våran no lärare. Jag har lagt ner så mycket energi på no typ det ämnet  jag har jobbat mest på. inte för att skryta men vi har haft 2 prov och på första provet var jag bäst i gruppen och på det andra provet var jag näst bäst. Jag är framåt på lektionerna och pratar och ställer frågor och han säger att han sätter poäng på proven hur bra man har svarat. Jag fick ett c. Ett jä*la c. jag frågade då varför jag fick det och hur jag ska förbättra mig och han svarade att jag inte hade skrivit tillräckligt bra på proven. Men hallå ?! är du dum eller?! jag fick ju jätte bra poäng på båda och du säger att det är fel på mina prov. ja vet att dom flesta kanske inte förstår min frustration men sån här jag, perfektionist ända ut i finger topparna. Jag behövde bara skriva av mig lite. och ja han sa så här också och jag hatar när lärare kommer med såna härd ord. men det är ju inte slut betyg det är ju bara termins betyg. Fu*k you dom fattar inte hur det känns när man har slitit häcken av sig och man får ett c när man hoppades på ett a eller i varje fall ett b. Jag längtar ifrån skolan nu och ja det blir ju lov i morgon så puss och kram ( från en som är irriterad)
tog denna en dag i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0