2011-11-23

 

tjena tjena

ja jag vet det är sent men det är faktisk så att jag och hälften av min klass slutade 20min över 4 och vi började 8 aa jag vet skita länge!

Men sista lektionen var musik och jag och Johanna typ ägde ( Johanna är söt ) hon bad mig skriva det haha. Men några tyckte också att jag skulle lägga ut dagen outefit så det ska ske. Men i dag käkar jag middag ensam :( för min lillebror som skulle äta med mig dissade mig och drog till en kompis och mamma ska ut med kompisar och min pappa är med jobbet i ett annat lad (igen) a jag då kan man ju tat lugnt framför tv:n utan att någon skriker! hahaha :D a ja puss och kram här äre outefiten i dag då.



en typ jätte lurvig orange tröja med ett par jeans som har lite olika nyanser i sig.
ps tröjan sticks och är jätte vam och jag måste ha en svart långärmad tröja under jag svättas som bara den säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0