tillbaka

Hej nu är jag tillbaka från konfirmations lägret. Det var faktiskt jätte kul! Vi körde 5 kamp och vårt lag van så klart!(hihi) Man skulle bland annat ta upp ett äpple ur en vattenfylld hink så klart blev man jätte blöt och jag fick inte upp den så klart hahaha! Men efter det skulle man springa och ta upp en sockerbit ur mjöl med munnen. Men dom hade tagit potatis mjöl och när jag kom på det blev det liv i luckan för potatismjöl och vatten blir nämligen lim (hahahaha) jag dog.

Vi gjorde också mycket annat kul också! spelade världs kriget super kul jag ´skrattade så jag höll på att dö. Ja jag vet jag använder dö 2 gånger men vad ska man skriva annars då? Ja det kommer bilder senare

              

puss och kram lång banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0